mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Friday, January 16, 2009

hadiah:P

agak lama tak hapdet blog.. sbb bz.. ahaksss bz la bangat.. hehhehe.. sibuk ke sana dan ke mari sebenarnya.. ngan bisnes Alhamdullilah.. pastu ngan Talu lagi.. hehheh talu ni anak angkat guer.. hahhaha.. seramai 535 fail.. hadui.. lemas gak sebenarnya buat dia ni.. tapi hari tu my c.c tanya..

'intan .. ko suka ke wat mende ni?'
laju je jawab 'suka c...sy dah jatuh cinta ngan kerja saya'.. hehhehe ikhlas tu..

tapi sebenarnya lama tak nak menyemai 'cinta' tuh.. ye ar.. dulu masa zana ader.. aku br masuk lagi.. aku perasan la.. segala tentang notis.. sume harapkan zana..dia sorang yang pulun notis.. berulang alik masuk bilik timbalan kene marah kene puji.. huhuhu.. masa tu aku dah terpikir.. apa kerja orang len ek?? hahhahaah .. perhati kan lagi.. owh.. dorang minor tu minor ni.. owhh.. tapi pada pemerhatian aku kerja notis ni tak susah n tak senang.. tapi LECEH... owh patut ar bebudak ni tak gemar nak buat .. apa lagi nak amik tahu...

masa tu aku dah cuak.. aku nak ikut yang mana? minor ke major? :)) minor mcm glamer.. tapi tak banyak keje.. ala takat datang opis pot pet pastu ada la keje sikit2.. hhehhehe selamba je kutuk kan.. hahahha major plak mcm senyap jek duk kat tempat sendiri pastu kekadang serabut sorang2... hehhehe pastu ader plak perkabaran yang zana nak pindah.. aku nampak dr air muka c.c betapa dia kecewa n patah kaki nye bila zana kata nak pindah..

mula ar keadaan opis porak peranda.. masa tu aku wat keputusan.. tak pe ar.. let me be d major.. sbb aku memang sentiasa serabut pun ahaks.. aku amik kelas insentif ngan zana.. mak oii garang nye dia ngajar haku wat notis.. paham la sikit2.. huhuhu pergi kursus lagi.. paham la lagi..

hehheeh pastu tahn lepas datang la masalah talu ni.. mak sebenar talu ni plak masa tu tgh ader masalah... aku terjebak mcm mana? niat nak tolong je.. tapi sebenarnya AKU yang buat semua.. sorry girl guer tak marah ngan kamu n masalah kamu.. tapi marah ngan attitude kamu.. kerja is kerja masalah belakang kira.. hehhehe.. oleh kerana mak talu sebenarnya terlalu banyak masalah akhirnya secara rasmi aku laaa yang jadi mak angkat talu..

tu la serba sedikit citer talu.. my anak angkat .. hahhaa kisah sebenarnya hari ni nak cite.. my frend kasi hadiah.. wahahah sangat la besh walaupun visual je.. tapi rasa mcm sejuk je dalam perut :)) wahahah tq ar cik...



banyak gamba lagi.. hahha pilih antara yang besh ni.. kang keco plak masing2..

hehehe guer ader purse baru tau,, n jam comel hari tu pun ader bertambah lagi 2 kaler blue n black.. lum amek gambar lagi.. kerana hr tu termiss place letak kamera...sib baik da jumpa hehehhe
Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...