mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Friday, January 23, 2009

limau oh limau

hehhe lama dahh tak hapdet blog.. sibuk.. hehhehe tapi aku sempat gak baca blog orang.. update 'blog' lagi satu.. hehehhehe

hehheh semenjak dua menjak ni ramai gak singgah blog aku yang ni.. yerr arr link dr kedai tu kan.. tak kisah sebenarnya.. tapi apa yang haku tulis dalam blog ni abis kat sini je ekk.. tak perlu ungkit kat luar atau nak terasa hati atau nak merajuk atau nak tetiba cam wat aku rasa ...'what i have done to you?' hehhehehe..

ni tempat luahan hati dan perasaan aku je.. heheh luah sini abis sini.. hehehhe so tak perlu la sebar segala rumors atau apa2 yang tak patut.. im really appreciate korang datang singgah.. hehhehe .. ye arr sharing is caring rite..

ok hari ni nak citer pasal CNY.. hehhe bila sebut pasal CNY ni mesti la limau jek yang melambak.. heheh aku sendiri pun makan banyak sangat limau.. huhuh sampai terkucil pun mcm dah bau limau .. hehheheh.. baik punya.. wahahahha

ni aku nak share resepi yang leh gunakan limau ni.. ye lah kan banyak.. leh ar jadikan resepi plak kan.. hehheh kredit from kawasari7.blogspot
hehehhe

Resepi Limau Mandarin Masak Seminggu



BAHAN-BAHANNYA
1. 7 bijik limau mandarin

CARA-CARANYA
Ambil sebijik limau mandarin setiap hari, kopek kulitnya dan terus makan, begitulah seterusnya untuk Isnin, Selasa, Rabu, Khamis, Jumaat, Sabtu dah Ahad.


wahahhaha laawak siot.. aku pun terkena.. ye ar.. aku duk pk nak wat apa limau banyak2 ni.. nak kasi orang dorang pun ader banyak gaks.. hehehhehe

selamat mencuba.. hehehhehe


p/s gamba limau ni menarik kan.. bentuk dia cam dadu.. hehehhe.. sapa nak? unik ni.. aku jual seriban je.. wahahhahaha



saje nak buh gamba diri sendiri.. nak tunjuk banyak jururawat datang melawat haku hehehhe
ader idea tak mana aku nak anta jururawat ni balik.. hehhehehe
Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...