mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Wednesday, January 7, 2009

obes..

aduhai.. sedih plak ari ni.. wahahah.. senget gak aku..sedih tapi gelak.. biasa ar..
tadi ade pemeriksaan kesihatan percuma.. kat hopis..
maka dgn ini aku disahkan obes.. leh tahan tinggi bmi aku.. tu la da la petot.. makan banyak plak tu.. hehhehehe patut arr aku selalu sakit2 lutut sekrg.. cam orang tua nye sakit..
whahaha

kesian kaki aku tak mampu tanggung berat badan.. so ngan ini aku istiharkan diet.. :)) boleh ke buat? kekekeke k la cuba tahan tak mau makan nasi.. tapi aku makan lauk je la.. hahhaha..
banyak kan makan buah2an..

hmmmm.. ntah laaaa..


hahah gajah oh gajah.. besau tapi cumel.. tapi guer tak mau jadi gajah.. :((


Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

2 comments:

Yaya Fadzil said...

alohh... ape nk risau.. awak tuh dh ade suami so takde hal nye.. kalo die sayang awak, walau cemane beso pon awak mesti die leh trime kan =)

lagik pon jgn caye ngn mende timbangan die tuh.. ngarut n tipuuu.. ade ke ukur ketinggian gune tape yg mcm nk ukur bangunan tuh? sgt tak seswai okeh..

p/s: anda tidak lah terlalu rendang n gumuk.. sedang2 aja.. lagi pon gumuk itu menawan.. aaawwwww =)

*diera* said...

hehhehe okes2 hehhe tak yah la nak diet gegila kan.. just berpada2 je makan dan lebih rajin bergerak.. hehhe ni sebab malas bergerak tu lemak terkumpul.. chayok2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...