mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Thursday, April 23, 2009

cabaran hari ke 2..

hehehe awal2 pagi dah nak hapdet blog.. sementara bersemangat..

kalo nak tau.. sebenarnya every day aku timbang berat.. kira nak tgk perubahan la kan.. tapi sekarang aku tak akan upload gamba dia.. hanya seminggu sekali aku akan upload gamba penunjuk timbang berat tu.. hmm semalam je.. agak terkejut gak.. mcm ader kurang skit.. heheh tapi sekarang pada badan belum nampak susut.. sikit je baru..

tak batuk pun.. Alhamdullilah.. cuma bila tak banyak bergerak badan agak panas.. terasa proses pembakaran lemak.. solution? minum air banyak sikit.. bukan ais tau.. air biasa je.. pastu rasa stabil la.. hehehhe..

tak plak rasa nak terberi2.. ok mcm biasa.. for first impresion agak bagus gak mende alah ni.. hari tu beli 5 pack, rasa mcm nak beli lagi 10.. bole ke.. hehehhe aku minum pun satu hari satu je..

nak beli sekali banyak rasa mcm tergadak plak.. hehhehehe nanti la tanya tokey..

p/s: mcm dah kurang 2-3 lbs berat badan aku ni.. hehehhe
Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...