mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Wednesday, April 22, 2009

ku masih menunggu...

hadoi.. mana ek aku punya JDM 5 ni.. aku cek dia nye tracking kat pos ekspress kata dah attempted delivery..

Item Detail


Item: LX429622515MY

Date Time Post Office Remark
21 Apr 20095:31:35 PMPUSAT MEL BUKIT RAJAPosting
22 Apr 20097:32:59 AMTAMPINReceive from Domestic Location
22 Apr 20097:43:18 AMTAMPINAttempted Delivery


haiyo.. opis aku ngan pejabat pos punya la dekat sejengkal.. asal la dia tak anta kat sini dulu.. setelah ku amat berkobar2 nak memulakan sesi itew.. huhuhu.. ish2 malam tadi dah timbang dah..

137 lbs.. hahha kira la bape kilo aku.. amat berat okey..

pastu nak tgk dlm 5 hari ni apa boleh jadi.. ader orang boleh turun 3kg.. kita tgk aku sebenar nya target nak turun about 10-15 kg.. br la berat badan ideal untuk ketinggian aku yang amat tinggi ni.. hehehhe..

hmm takpe.. pk positiv aja.. mungkin dia akan sampai juga lewat2 skit.. menu aku hari ni

Sarapan pagi: Nasi gureng + telor mata= almost 700 kalori dah tu..

so aku leh makan dalam 300 kalori lagi untuk hari ni.. apa aku nak makan ek.. hehhehe tak pe tak lapa lagi.. fuh fuh jgn pikir lapa.. kekekkeke

dah la.. nanti aku hapdet lagi...

------------------------------------------------------------------------

dah sampai.. siap dah bancuh n dah minum.. hmm rasa dia ok.. rasa oren + soya.. SOYA? huhuhu aku ni berpantang ngan produk kekacang.. takpe tgk dulu.. batuk tak nanti..

pas minum tadi asik sendawa je.. huhuhu angin kuar bagus tu.. petanda baik.. hmm next step.. banyak minum air suam n kurangkan makan okey.. huhuhu
Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...