mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Monday, August 30, 2010

uhh pagi senin

hmm.. mcm biasa.. lamaa tak tulis blog n bila mula menulis kembali akan TERover promise.. will do dat.. will do dis.. muahahah.. pelan2 la ye.. aku boleh access ni pun kat opis je... tp tak banyak la aku leh tambah fungsi2 dalam blog memandangkan banyak website kene block smpi kekadang rasa kepala ku pun terblock..

hmmm apa nak cita hari ni.. oh ye..hujung minggu.. aku, en suami n mia pulang ke kampung.. selandar..
wahh amat meriah okey.. dengan sume adik beradik ader.. mia pun seronok la.. menjerit2 dia.. pokngah plak bagi dia hadiah besday yang ke 8 bulan.. huhuhuh kolam katak yang diisi bola.. huhuhuh aku? menyengih panjang..(aku yang request)muahahahha mia? lagi la.. abis segala mcm gaya dia posing dalam tu.. papa mia? Alhamdullillah.. seronok tengok anak gembira..

gamba? ahaha aku ni sekarang dalam kategori -berjimatcermatamalammulia- ahahha thumb drive mana pegi tah.. maka gambar yang beratus2 pokngah dia amik hanya tersave dalam pc atok dia.. nanti la kalo senang n kalo rajin maklang dia emel nanti kita upload --tengok PRomise lagi.. ahaks...

ok la keje aku pun dah mari.. so mari bekerja.. chow...






korang pegi mana hujung minggu lepas?

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...