mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Friday, August 20, 2010

its been soooo long..

OMG .. lama gila sangat lama.. hehhehe setahun kot tak hapdet..
hmm nak start over balik la.. nak re-organize balik page ni.. maklum la hidup pun dah berubah.. sekarang aku dah bertiga..

taraaa... ni lah pengarang jantung haku.. DAMIA ZULAIKHA BTE AKMAL HISHAM .. dah nak masuk 8 bulan dah dia ni.. takpe nanti aku buat n3 khas pasal anakda ku ni..

hmm banyak perubahan sekarang..

1. aku dah tak kerja kat tampin

2. aku dah duk ngan en.suami

3.aku masih belum kurus- waakakakka

apa lagi ek.. heheh sekarang ni tgh pk apa lagi nak wat ngan blog ni.. rasa cam nak start over balik menulis.. mana tau ader la kenang2 di hari tua.. eh boleh ke? hehhehe



Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...