mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Monday, November 22, 2010

menangis

korang penah menangis? kenapa? tetiba aku rasa nak menangis? adakah kita menangis kerana rasa bersalah? atau dipersalahkan ? atau menyalahkan? oh sunggu rasa ingin menangis.. menangis la.. kerana ianya juga terapi.. ya kah? balik nanti nak menangis puas2.. huwarghhhh...



Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

5 comments:

[M.Y] said...

nape nak menanges? ade sesuatu yang merunsing ati ke? my advice is: menanges la banyak mane yg awak nak menanges sebab kadang² dengan menanges tu leh tenangkan ati yang lara. dia tak sama dengan kita luahkan ape yg terpendam dalam ati ni. saya dah puas menanges seminggu lepas.

p/s: nak pinjam bahu tak? ;)

~ayu.oyie.yuna~ said...

salam~
sgt faham..sy pun penah rasa nak nangis tanpa sebab..kenapa ntah..igtkan sy sorang je yg ngengada cam2..hehe.. Pas nangis 2 mesti rasa lega sgt2..;)

~ayu.oyie.yuna~ said...

mia comel (",)

noor said...

cutenyer ank awk
sy mmg cpt nak menanges..sensitip

*diera* said...

M.Y- huhuhu tu la pasal.. huhuu nak jauh nak pinjam bahu.. nak balik nangis kat bantal busuk mia je lahh..

ayu- hahha kita sume cengeng yang samaaa

noor- huhuhu nanti kita nangis sesama buat koir ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...