mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Thursday, November 18, 2010

oh sangat kering..


nak dekat sejam aku duk depan laptop.. tapi tade idea nak tulis blog.. huhuhu..
sebenarnya banyak perkara nak tulis tapi takut ader yang makan hati.. muahhaha.. maklum la mak ni laser jugak.. huhuhuhu.. ntah la... ampun ye. huhuhu pada silent reader .. hehhe terima kasih sudi baca.. sori la kadang2 n3 sy memang ditujukan kepada anda..(-ada ke? eh?)

biasala manusia memang pandai cr kesilapan orang lain... saya la tu.. huhuh kebaikan orang susah sangat nak terima.. oh cemana lah nak buang perasaan spekulasi yang sentiasa bermain di pikiran..
dah.. mesti tak paham.. hhahaha.. abaikan..

baik aku pergi buat2 sibuk yang lain.. maaf ya.. saya tahu saya salah.. huhuh.. maaf sesangat..
ohh sumber: google.. aku masih mencari2..

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

2 comments:

~ayu.oyie.yuna~ said...

salam~
sy nak komen, tp x tau nak komen pe, tapi nak komen jugak..hehe..
konfius x?

@yue said...

konpius gk ni..
ayu or ayue or ayu or ayue..

ha ha ha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...