mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Friday, December 24, 2010

kenapa aku benti main game online!


Penagih Internet bunuh anak

SEOUL: Polis menahan seorang wanita kerana disyaki membunuh anaknya selepas kepenatan melayan permainan video di Internet, kata polis semalam.
Kejadian di bandar Cheonan itu adalah yang ketiga membabitkan masalah ketagihan permainan video Internet dilaporkan di Korea Selatan.

Dikenali hanya sebagai Kim, polis berkata, wanita itu menghabiskan masa sehingga 10 jam sehari bermain video sehingga segala kerja rumah dan tugas menjaga dua anaknya diabaikan.

Seorang jirannya berkata, keadaan dalam rumah Kim, 27, tidak ubah seperti tempat pembuangan sampah.

Kadang-kadang, katanya, anak Kim menangis sehingga berjam-jam tetapi masih gagal mendapat perhatian wanita terbabit.

Menurut polis, Kim membelasah anaknya dan mencekik anaknya yang baru berusia tiga tahun itu kerana budak terbabit kencing di lantai.

Perbuatan budak itu, kata polis, dianggap Kim mengganggu tumpuannya kepada permainan di komputer.

“Kim bengang kerana baru saja mahu berehat selepas berjam-jam di depan komputer apabila budak terbabit kencing,” katanya.

Selain mangsa, seorang lagi anak Kim baru berusia setahun.

Selepas membunuh budak itu, Kim membiarkan mayat berkenaan selama tiga hari sebelum iparnya mendapat tahu dan memaklumkan kejadian itu kepada polis.

Menurut sumber, selain berjudi, Kim leka menguruskan ‘haiwan maya’ di Internet. - AFP

oh apa nak jadi.. aku pun takut gak.. tapi tade la sampai bunuh2.. huhuhu.. memang leka melayan mendalah tu.. pastu kalo orangkaco kan selalu naik angin kan.. huhuhuhu..

daripada aku biar anak aku nangis, laki aku muncung.. baik aku tak melayan game tuh.. main kejar2 ngan mia lagi bagus! leh kurus!! hahahahhaa

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

3 comments:

::cikjuju::◕‿◕ said...

itu mmg obses giler!!!
alahai....nasib adeq tuh takde anak....yg ada anak tekak jer kene layankan..hihihi

*diera* said...

huhuh abah kamu tu? muahhaha hari2 ku dengar isteri dia merungut..muehehehhe

@yue said...

haha to xpe...

kt mesia ni pn rmi gk yg gile,..ank nangis pn x saba..g campak anak..eeiii menatam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...