mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Friday, January 28, 2011

kamu buat ku tak keruan

my dear doter damia zulaikha bt akmal hisham.. huhuhu kamu sungguh buat mama keliru sama ada hari ni harus pergi kerja atau tidak... eh hari2 pun mcm tu.. hehhehe bangun pagi kamu buat muka comel dan manja.. tatkala abi mencium kamu nak pergi kerja kamu menangis2.. tak nak lepaskan abi pergi.. tapi abi harus pergi juga untuk mencari rezeki.. meredah jalan jem.. hehehhe..

pas tu kamu pandang mama.. dengan muka kesian.. mama buat muka badut.. kamu gelak2 sungguh2.. mama kasi susu kamu duk diam tengok mama bersiap nak pergi kerja.. pas dah siap.. mama dukung kamu turun ke bawah.. kamu peluk mama kuat2.. tak nak lepaskan.. huhuhu

mama pujuk.. n ader kasi janji kekadang janji pelsu heheehe.. ye la.. esok mama bawak mia g jalan k. afta abi anta keta mama kita g jalan k.. harap tak hujan..

sambung balik.. masuk ke bilik kak pipin.. mama letak mia dalam buai.. mia buat muka pasrah.. tak senyum tak nangis.. pandang je mama.. mama kiss mia mama caaaabuttt g kerja.. kalo lagi lama mama kat situ maksudnya mama tak g kerja nanti.. kernaaa kamu sungguh buat ku tak keruan..



Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

3 comments:

[M.Y] said...

Itu gambo latest kah? Kalo iye, kamu mmg sudah kurus! Yeay tahniah mamamia! Sukeee

*diera* said...

alamak .. heheh gamba weekend lepas.. masa kami demam.. ngan sweatshirt pun nampak kurus ka.. wahh bangga nya.. heheheh trimas2..

d_tieah said...

Hahaha..
Comel..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...