mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Wednesday, January 26, 2011

aktiviti cik damia

cik damia seorang yang sangat manja.. sekarang ni dia suka suruh kita ikatkan rambut dia dengan getah berbulu merah itu.. dah gaya penari ballet dah dia.. huhuhu

hamboi kemai seksi lagi.. ntah napa kalo beli romper mesti dadanya besar sehingga terseksi anak dara saya.. untuk perhatian.. romper tu adalah saiz 1-3 months ok.. masih muat dipakai oleh cik mia kita.. seluar pulak adelah pasangan mix n match.. hasil kreatip kak pipin kesayangan budak2.. hahahaha

bila mama tak layan mia.. dia bawak diri.. siap bawak botol air kalo haus lagi.. hahhahaha
pastu kalo lama lagi kita tak layan.. hahha tahu jela.. apa aksi dia.. aksi terdampar atas lantai la jawapnye..




ni antara aktiviti pagi cik damia.. kalo mama ngan abi cuti bangun pagi dia nak ngadap dibo dulu..
huhuhu tengok tu tekun dia ngadap..

lepas ulang tayang hampir nam ratus pat pluh lapan kali.. dia da boring.. mula la nak menaip pula... hahah tak dapat... mama sep simpan notebook dulu.. hehhehehe


oh.. ni tade apa2.. saja nak tunjuk baju baru beli kat kedai sebelah tu.. cantik kan..
ohhoii kedai sebelah tu buat sale.. haip nak babap ni.. aritu i beli lum sale.. jom borong!!

hahha menguap lagi.. alamatnya jom tido lagi sampai tengah hari.. hehhehehe

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

2 comments:

noor said...

cutenyer dia menguap...kalau untie buruk hihihi

@yue said...

bru pasan..apesal gmbo2 ats tu bju len selua len...ahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...