mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Wednesday, January 19, 2011

misai tu macho ke?

korang.. betul ke kalo ader misai tu macho? huhuhu ish tak laaaa.. tak berkenan aku tgk.. heheh tgk mcm brother SIVAJI THE BOSS ni.. hahahha kantoi aku layan cite tamil.. 2 kali ok aku tgk.. tapi bukan kat wayang la.. ofkos kat tv .. hehehhe

credit to google... MGR.. hahahah...

kisah sebenar nye mcm ni.. mungkin bagi lelaki ader misai macho la.. MUNGKIN aja ok.. tapi sy tak berapa bekenan.. hahahah en suami.. jgn lak ada hati nak simpan misai panjang2 ok.. heheheh.. i cantas nanti..

tapi.. kalo pempuan ader misai? - oh FENGSAN sekejap... huhuh.. tapi sedar tak sedar cube korang cek atas mulut kita tu ader bulu2 haluss ala2 misai gitu.. huwaaa cemana nak buattt..
dulu2 masa zaman anak2 aku tak ngerti selalu la aku cantas supaya nampak comel bibir dan mulut..

la ni mcm makin rajin tumbuh plak..hahahha.. kantoi dah aku ader misai.. tak pedulik.. nak mintak tolong ni.. ader tips tak? ke nak buat cemana? buh salotape? pakai benang?- auch sakit..

hahah makan bitamin? tolong la kongsi... takut nanti jadi mcm sivaji the boss... hahhhahaha

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...