mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Monday, January 24, 2011

musim hujan

adeh.. sekarang ni musim tak berapa tentu..kejap hujan kejap panas.. maka ramai lah semakin hebat beraktiviti musim mengawan.. eh silap musim tak sihat.. heheheh

contohnye kami 3 beranak.. memula mia demam.. demam selsema.. tapi demam dia still bole aktif bergerak dan bermain.. cuma kejap2 datang la ngada2 manja biasa la tu.. pastu.. mama dia plak selsema.. dr selsema ke batuk dan kene pakej demam selsema...

owh harus amik halfday hari sabtu hari tu.. hahah (halfday jaga mia) .. tinggalkan mia kat bawah, mama mia masuk bilik tutup kipas, kelubung selimut 2 helai.. owh lupa sebelum tu makan ubat dah.. mujarab.. demam JER hilang.. Alhamdullilah..

esok tgk abi mia pulak layu.. sakit tekak katanya.. mia plak selsema skit2.. mama selsema heavy dan rock star.. tapi edisi tak sihat kali ni mamamia asik la nak makan aiskrim.. sebab tekak asik rasa panas dan tak selesa.. huhuh..

isnin, bangun pagi mamamia dah tak berapa semangat tapi gagah jugak nak pergi kerja.. abimia plak amat semangat.. sebelum subuh dah gerak.. sampai opis sejuk smpi lutut pun belaga.. tisu hingus separuh tong sampah penuh.. tp badan cam peluh tp gigil..

kul 2 da tak larat.. terus balik..afta mintak permision ok.. rerupa kat rumah abimia dah tergolek atas sofa.. badan panas mcm air panas.. haish.. nak bawak g klinik kata jap lagi.. smpi la ke malam tak pegi klinik,.. stok abiskan ubat mamamia je..

pastu selera amat hebat.. nak prosperety burger daging dan kek resepi rahsia.. mamamia penuh kasih sayang terus pergi beli,.. hehhehe sebab nak buat tak reti kan.. tepaksa la beli.. heheheh

so kesimpulan sekarang? masih belum g klinik.. ubat ader sikit lagi..
abimia belum makan burger lagi.. kang ader yang mama plak telan..nyesal plak beli 1 je..
mia dah selamat tido lepas tgk lagu dibo ulang2 pat ratus namploh kali..-esok mama pakai kostume dibo je la sayang..
mamamia still tak bole tido sbb ngantuk ubat tido lum sampai lagi.. tekak perit hingus meleleh..

layankan aja...



p/s: hahha nasibla kalo tak paham.. mamamia baca sendiri pun pening.. almaklum la tak sihat..
hehehehehe daaaa
Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

2 comments:

d_tieah said...

Demam ni mmg mudah je nak berjangkit kan..
Dibo tu ape?
Cite katun ek?

*diera* said...

heheh ha.aa la sekarang ni musim..

dibo the gift dragon.. cuba tgk kat youtube ader.. mesti melekat nak ulang 2 ratusan kali.. hahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...