mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Friday, March 25, 2011

hoyeee..


yang hitam beg mia.. biru beg mami , merah beg abi..
hahhaa kami nak balik kampung setelah berbulan tak balik.. hehhehe banyak komitmen disini..
n tapi mami n mia balik dulu.. abi balik hr sabtu.. hehehhe abi ader kelas..
maka malam ni kami berdua akan balik naik kereta paksu mia.. yeah... habis la mami kene pau..
eh apa kata kita pau paksu kan miaaa.. hehehhe

p/s sesungguhnya itu hanya gamba google.. mami pinjam.. n mami masih belum PACKING pon lagi.. hahhahaha


Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

4 comments:

d_tieah said...

Adoi.. Memula ingat betul2 tadi.. Then, otak terus fikir.. Asal beg Mia beso dari diri dia sendiri??????? Ngee :) Hati hati tau balik tu..

Entry Terbaru : Biarlah Orang Mengutuk *Senyum* Nuffnang Bagi BE Lagi

*diera* said...

tieah: hehhe tq .. beg mia selalu lagi besar dr dia sebab segala bantal busuk segala mainan nak bawak balik.. kalo boleh ride dia pun nak bawak sekali.. hahhaha

Nia said...

selamat berpacking dear!
semoga selamat balik kampung dan balik sini semula ya.

~ayu.oyie.yuna~ said...

Hai D ;)
Wah,cantek beg..hehe..beg mia lg besar ek..ke ngan mia sekali dok kat dalam tu..hehe
selamat balik kg ye..sonoknye ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...