mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Wednesday, June 8, 2011

buah hati sy .. huwarghh geram!!

memula.. sorry rumah bersepah.. hahah kemas2 mcm tu gak rupanya. pastu ni dia.. budak lasak yang bulan ni setahun setengah tapi masih pakai baju newborn.. ahahahah

budak ni memanjat menggigit menjerit huwaa.. yang tak tajan dia geget sofa mami tauuuu.. huuuu bila kita marah dia cakap.. agungg!.. -jagung.. agaknye protes mami tak beli jagung.. hahahhaha.. udah2 la makan jagung nak oii.. mcm mana kamu telan jagung.. mcm tu la balik kuarnye,, awat tak kunyah hancur2.. huhuh..


cubaan buka botol d genius ngan gg..

oh tak boleh . goncang plak la..

jumpa sikat rambut.. sikat dulu la..

multi function sikat ni.. jadi berus gg pon bole.. huhuh

mami geram sama kamu.. namun kamu tetap buah hati mami..
semalam sebab mami letih sangat.. mami marah mia masa mami tgh tgk tv.. mami jerit.. miaaa diammmm mami sakit tau!!!

mia muka tergamam.. pastu duk dia jap.. pastu datang kat mami..
mami akitttt... mmmmuaaahhh... cium pipi mami..
huhuh kamu saja je kan..

kecik2 pandai bodek.. huwaaaa

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

1 comment:

IHSAN KHAIRIR said...

comelnya mia, pandai pujuk mami dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...