mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Thursday, August 25, 2011

sume DEMAM..

bermula dari episod mami demam.. siap mc segala... mia yang jaga mami..
masa mami duk berselubung, dia sangat behave.. tgk tv sorang2..
sesungguhnye mami demam sampai tak larat nak bangun pun.. memang da siap2 buh air KOSONG saja dalam 2 botol.. tuk mia minum.. 

dia layan diri tgk tv, ada sekali mami terjaga tgk dia tgh makan roti..
eh mana amik roti.. tak sangka dia  bole panjat kusi mami tu amik roti kat dapo.. mesti kuis pakai remote.. sebab ader remote kat dapo.. 

alahaii.. kamu budak yang baik.. sikit pun tak merengek.. 
siap bila mami batuk kamu kasi mami air..

ni mami dah kebah, kamu plak..
mula dr malam tadi batuk kong kong,
pastu kul 2 pagi, kamu muntah atas katil.
pun kamu tak merengek nangis..

baikk nyeee.. pandai anak ami ni.. huhuhu
dah besar ye...
huhuh tgh hari tadi ami rasa tak besh sebab tinggalkan kamu,
ami balik tgk kamu kat umah atok..

hehhe.. badan still panas lagi, comel.. siap pakai stokin, heheh nak kejar abg fahry tapi 
mcm pengguin jalan,  heheheh dalam tak larat nak juga main tu..

Alhamdullilah nak juga makan nasi..
ok ari ni mami masak nasi k..
petang karang kita singgah kedai beli chicken..


 budak demam sibuk mainn..
pakai stokin.. heheh baju seksi gak..

mami harap mia cepat sembuh, nanti bole la kita raya seronok2...

oh ye,, abi pun demam kat umah, tapi mami tak sempat jenguk , sebab atuk kata tak payah.. ahahha.. lagi pun abi nak stadi kan.. malam ni exam.. Chaiyooo abiii!!.. WE LOVE YOU!!


Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

1 comment:

Mommy Electric said...

hmm..sgt sedih bila baca..Mia, jadilah menantu aunty. nnt buleh jaga aunty sekali.he he he...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...