mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Monday, October 17, 2011

sayangku damia zulaikha

selamat hari isnin semua.. 

ngee ni gamba anak dara saya, adeh bukan saya yang suruh, tapi dia sendiri yang pakai..
masa melipat kain baju yang bertimbun 3 gunung, cik mek molek ni la menggodek  n jumpa tudung..
terus sarung n amik hp mami bagi kat mami..
"mami.. nak tenyummmmm"

hahaha adeh suh amik gambaaa.. 
amboiii..



yang ni plak masa hari sabtu, nak pegi kedai..
masa mami tgh nak pakai tudung dia pun sibuk guling2 nangis nak pakai jugak..
adeh ingat nak pakai dalam keta je.. sekali sampai balik umah balik ok..
yang tak tahan , beg pun bawak, gantung kat leher, tudung labuh bejela.
SKIRT PENDEK OK!
ahahahha. adehh mia oh mia.. dia seronok bila orang tegur dia sepanjang kat kedai tu..
sampai merah2 pipi bila orang ckp comel nyee..
aduii.. mami segan bangat..
yang tak tahan ader orang kat kedai makan amik gamba dia ..
org tu plak ckp cutee nyeee..
mia kalo org ckp cute dia terus letak tangan kat pipi..
ahahhaha
bedekah2 pakcik  tu gelak!!


ha last sekali ni .. masa lipat baju tu dia masuk duduk bawah  bakul tu..
pastu ckp.. 
tolong saya.. tolong saya mami....
bila mami tak layan dia bangun sambil junjung bakul plak..

tolong sayaaa.. tolong sayaa..

hahahhaha sapa aja? 
abiiiii!!!!



Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

3 comments:

Aminuddin Ishak (NYET) said...

mane gg mia??? hahahaha

:|: TinTa Kibod :|: said...

u kene belikan selai tudung mia hat kecik tu..comellll ritu nmpak bdk pkai...nt i tnjuk gmba paten apa yer...

*diera* said...

amin: gg ahahah tu je la ada..

kak ayu: mia ader dah tudung sy beli kat pasar malam tuk raya hr tu..
da bagi kat dia yg tu.. tanakkkk
nak yg tudung mami pakai... dia tak nak tudung tuuu. huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...